ביום ראשון (17/5) מאות רפתנים ואנשי ענף החלב התכנסו בכפר הנוער כנות לציון חג החלב ולפתיחת שנת ה-100 לרפת הישראלית, במעמד שר החקלאות וביטחון המזון, חברי כנסת וראשי הארגונים החקלאיים. באירוע, שכלל הרמת כוסית חגיגית של שלושה דורות של רפתנים, הודגשו הישגי הענף ביעילות, איכות וחדשנות, לצד החוסן של רפתני הצפון הממשיכים לייצר חלב כחול-לבן חרף המציאות הביטחונית המורכבת. מנכ"ל התאחדות יצרני החלב, דגן יראל, הביע גאווה בשורשי הענף וחתם בהתחייבות כי ענף החלב ימשיך לחזק את ביטחון המזון ולספק תוצרת מקומית גם ב-100 השנים הבאות.
הוקרה לענף החלב
- תאריך עדכון אחרון: 24/05/2026


