אם יש לכם עודפי תוצרת בשדה או בבית האריזה, עכשיו הרבה יותר קל להעביר אותם למי שצריך.
משרד החקלאות וביטחון המזון וארגון לקט ישראל משיקים פיילוט חדש לדיווח מהיר ובזמן אמת על עודפי תוצרת.
הדיווח, שייעשה באמצעות טופס דיגיטלי, יעזור לנו להגיע מהר יותר ולאסוף תוצרת טרייה ובאיכות גבוהה, ולהעבירה למי שצריך.
להצטרפות לפיילוט ולדיווח על עודפי תוצרת, היכנסו ללינק


