בלי חקלאות - אין עצמאות.🌾

מינוי מ"מ מנכ"ל רשות האוכלוסין וההגירה

לפני ראש השנה הודיעו במשרד הפנים על מינויו של בועז יוסף למ"מ מנכ"ל רשות האוכלוסין וההגירה. בועז יוסף מגיע ממשרד הפנים, שם כיהן בתפקידו האחרון כיו"ר מינהל התכנון בצפון ולפני כן כיהן בתפקיד יו״ר הוועדה הקרואה בטבריה ועוד קודם לכן, כממונה מחוז צפון. עם היכנסו לתפקיד אמר בועז: ״הבוקר אני נכנס לתפקיד חשוב ומשמעותי, המשפיע על כל אדם בישראל. אחד היעדים אותו אני מציב כיעד חשוב, הוא השירות לציבור. הקלה על הציבור, שיפור השירות והנגשתו לכל מי שזקוק לנו״. אנו מאחלים לבועז הצלחה רבה בתפקיד והמשך שיתוף פעולה.

שיתוף הכתבה

תפריט נגישות