בלי חקלאות - אין עצמאות.🌾

סיור בבית אריזה "בראשית" ובמטעי הנשירים בצפון רמת הגולן

ביום ראשון שעבר (27/7) קיימנו סיור מעשיר ומרשים בצפון רמת הגולן  בהובלת חברת "בראשית". מטרת הסיור הייתה הצגת הטכנולוגיות החדשות לגידול מטעי תפוח ואגס  (עיצוב, מיכון, זנים ומו"פ) בצפון רמת הגולן ובמרום הגליל. בסיור השתתפו, מלבדנו אנשי משרד החקלאות וביטחון המזון: יובל ליפקין, אורי צוק בר ויוסי שטיינברג, נציגי מועצת הצמחים, נציגי מו"פ צפון, נציגי המגדלים מכל המגזרים ונציגי האזור. מנכ"ל בראשית, גבי קוניאל, הפיק עבורנו יום מקצועי, משמעותי ובעל ערך מוסף רב. הסיור כלל ביקורים בשטחי חקלאות מובילים, מוקדי חדשנות אזוריים ומפגשים עם מגדלים מכל המגזרים ברמת הגולן . במהלך היום זכינו להסברים מעמיקים, בדבר עתיד ענף הנשירים והדרכים להטמעת טכנולוגיות חדשות בדגש על ענפי התפוח והאגס לאווירה מעשירה ולחיבור ישיר לשטח ולקהילה המקומית, שהעמיקו את ההבנה שלנו לאתגרים ולהזדמנויות הייחודיים לאזור הצפון. אנחנו מבקשים להודות לצוות ב"בראשית", על הארגון הקפדני וההשקעה הרבה והמקצועיות שנכרה בכל פרט. אנחנו מודים למשתתפי הסיור על שיתוף הפעולה.

שיתוף הכתבה

תפריט נגישות