מליאת הכנסת אישרה ביום רביעי (4/2) בקריאה שנייה ושלישית את החוק להארכת התכנון בענף ההטלה לשנת 2042. זהו צעד נכון ומבורך המהווה הכרה בחשיבות התכנון ככלי חיוני לניהול משקי החי, לחיזוק הוודאות של המגדלים ולהבטחת ביטחון המזון של מדינת ישראל.
אנו מבקשים להודות לשר החקלאות וביטחון המזון, ח"כ אבי דיכטר, ליו״ר ועדת הכלכלה ח״כ דוד ביטן, ליוזם החוק, ח״כ ששון גואטה ולחברי הכנסת שתמכו באישור החוק במליאת הכנסת בשעת לילה מאוחרת, תמכו בחקלאות הישראלית וגילו אחריות וראייה מושכלת לטווח הארוך: ח"כ אליהו רביבו, ח"כ אופיר כץ, השר זאב אלקין, ח"כ יעל רון בן משה, ח"כ ינון אזולאי, ח"כ צביקה פוגל ,ח"כ יצחק קרויזר, ח"כ יוסי טייב ולכל חברי הכנסת מהשדולה החקלאית, לארגון מגדלי עופות ולכל מי שעזר וסייע לקידום החוק. עם זאת, העבודה לחיזוק הייצור החקלאי המקומי לא תמה.
אנו קוראים לממשלה ולכנסת לפעול בעקביות ולהמשיך את התכנון גם במשק החלב, למען החקלאות וביטחון המזון של אזרחי מדינת ישראל


