בלי חקלאות - אין עצמאות.🌾

ישיבת הוולנת"ע

ביום שלישי שעבר (6/1) התקיימה ישיבה של ועדת המשנה לנושאים תכנוניים עקרוניים (ולנת"ע), ועדה גנרית של המועצה הארצית העוסקת במגוון רחב של נושאים. הוועדה דנה בתמא/ 35 / 5 / א – מגורי עובדים זרים בתוך הקו הכחול ומחוצה לו, בדבר המלצות למועצה ארצית בהערות הועדות המחוזיות לשינויים בתמ"א 35. נדווח יותר בהרחבה על נושא זה בעדכון השבועי שיפורסם בשבוע הבא. ההתאחדות מלווה נושא זה יחד עם תנועת המושבים, מרכז השלטון האזורי ומשרד החקלאות וביטחון המזון.

שיתוף הכתבה

תפריט נגישות